Online Αίτηση Τεχνικής Υποστήριξης
Χρησιμοποιήστε την online φόρμα επικοινωνίας για να εγγραφείτε άμεσα και να δηλώσετε το όποιο τεχνικό πρόβλημα σας και θα επικοινωνήσουμε άμεσα μαζί σας, ή εάν είστε ήδη πελάτης της Microquest χρησιμοποιήστε την online φόρμα καταχώρισης αιτήματος τεχνικής υποστήριξης και αποφύγετε την όποια αναμονή στο τηλεφωνικό κέντρο.
Τηλεφωνικό κέντρο: +30 210 953-1000 (6 γραμμές)
Η έδρα της Microquest βρίσκεται στην Αθήνα, διαθέτει όμως υποκαταστήματα στην Θεσσαλονίκη και στο Ηράκειο της Κρήτης προσφέροντας με αυτόν τον τρόπο άμεση εξυπηρέτηση στις ανάγκες των συνεργατών της.

Το ωράριο λειτουργίας της εταιρίας είναι Δευτέρα - Παρασκευή 9:30 - 17:30.

Μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας καλώντας το τηλεφωνικό μας κέντρο στο 210-9531000. Επίσης μπορείτε να επικοινωνείτε μαζί μας για κάθε λόγο συμπληρώνοντας τα προσωπικά σας στοιχεία, το e-mail σας και το μήνυμα σας στην σχετική φόρμα ».
Μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας συμπληρώνοντας την παρακάτω φόρμα με τα στοιχεία σας
Προσοχή: Για αναγγελία βλάβης - Αίτημα Τεχνικής Υποστήριξης επιλέξτε την online αίτηση Τεχνικής Υποστήριξης στο επένω μέρος της σελίδας.
Όνομα:
Επώνυμο:*
E-mail:*
Μήνυμα:*
Έχοντας διαβάσει την πολιτική για την προστασία των προσωπικών δεδομένων , συναινώ στην επεξεργασία των προσωπικών δεδομένων μου σύμφωνα με τον κανονισμό GDPR, και συγκεκριμένα στη χρήση της διεύθυνσης e-mail η/και ονοματεπώνυμο αποκλειστικά για την επικοινωνία με την Εταιρεία.
Τα παραπάνω στοιχεία απαιτούνται για την εξυπηρέτηση της επικοινωνίας μας. Τα στοιχεία σας τηρούνται κατά την διάρκεια της επικοινωνίας μας και μετά το τέλος της διαγράφονται ή σε περίπτωση συνεργασίας αποθηκεύονται μόνο μετά την συγκατάθεσή σας. Κανένα από τα στοιχεία σας δεν διαβιβάζεται σε τρίτους. Τα πεδία με * είναι υποχρεωτικά.